Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
S přispěním info, které v SZ zaslal Bořík náhrada baterie (původní zcela kaput)
LiIon 14.4V 84Wh 5.8 Ah( €55,) 4S2P se 4 piny na konektoru
Doba chodu: 60 min NORMAL, 90min ECO . Nabíjení 1.5 h .
Skončí u 8 ks článků Sony VTC4 3.6 V, 2.1 Ah. Jak se projeví 4.2 oproti 5.4 Ah
se uvidí při používání. Dle přepočtu to má být 45minNORMAL 65min ECO .
Jsou k máni články s 3 Ah a více, dlouhodobá životnost bývá hodnocena hůř.
- Orig. nabíječka nemá servisní konektor. Na packu bude jen pro měření článků
To jsou věci, už dělají i Li-Polky ve velikosti tužkovek "AA" A nejvíc se mně líbí ten nabíjecí konektor na boku _________________ Durafly Tundra, Ion-NEO, ION, Katana S30e, DogFighter, SuperZoom 3, samokřídlo BeeEvolution
springery Bílej a Červenej, plachetnice Discovery, motor.jachta Marlin600
Je to nějaké "divoké" ... na článku je napsáno 3.7V, všude jinde ( v popisu ) 1.5V. Kapacita 1250 mAh ( = nic moc ), cena cca 5€ ( to zase hodně moc ).
váha 20g je fajn, u velikosti D 57g ( 6000 mAh ), což je taky příjemná hodnota. Otázkou je, jaké proudy vydrží elektronika, co snižuje napětí z 3.7V na 1.5V.
Ale ta cena je třeba ( oproti Eneloopům ) dost vysoká. _________________ Vlaštovka z papíru, lodička z kůry
Registrace: 31.1. 2007 Příspěvky: 1502 Bydliště: Brno, Nový Lískovec
Zaslal: čt srpen 31, 2017 10:16 am Předmět:
Je to zajimave ze dvou duvodu:
-PREDPOKLAD konstatniho napeti 1,5V na vystupu po celou dobu vybijeni vzhledem k PREDPOKLADU existence takoveho obvodu vevnitr. To je ale dvousecna zbran - jak se dozvis o stavu nabiti? To pak treba rovnou umre i kdyz ukazatel na spotrebici bude hlasit porad plnou voltaz 1,5V a ochranny obvod lipolky pak rozepne...
-druhy duvod je jen ta nabijecka vsudypritomne USB.
Jinak proti eneloopum prohrava v cene a kapacite a citelnosti prubehu vybijeni. A asi neni problem dnes prenosna nabijecka obycejnych AA baterek bud na 12V (auto, letiste) nebo i na to USB jsem videl nekde nabijecku AA baterek, samozrejme nabijeci proudy nebudou nic moc... _________________ Dimona; Artist; Tornado XX; TREX 450SE; Revo; Dark Impact; M18PRO; ETNZ; Atlantio.
@Michaelis Nevím zda Zenter(na obr.nevidím) bývá tam LED ukazatel kapacity.
2) Právě to stabilizované U cca 1.5 V po celou dobu je účel - smysl.
3) Problém může být s rušením, nevýhoda je i malý trvalý odběr
4) Vestavěná nabíječka je výhodná, ale žere místo a váhu na úkor KAPACITY
5) On teprve čas ukáže nakolik se takové provedení ujme.
Stačí se podívat na ten nabíjecí kabel: z jednoho USB výstupu se dají nabít až 4 články. USB je stavěný na 0.5A, některé Powerbanky a nabíječky dávají i víc - viděl jsem i 2A. Ale i tak je to hodně málo, když rozdělíš klasické počítačové USB ( 500 mA ) na 4 díly, tak pak nabíjíš hoooodně dlouho.
Oproti Eneloopům v tom vidím ( zatím - tak, jak to je ) spíš šlápnutí do h.... . _________________ Vlaštovka z papíru, lodička z kůry
Dobrý, ale nezkoušel to někdo na sobě ? Například strčit kontakty do p..... , třeba by to taky svítilo, ne ? _________________ Durafly Tundra, Ion-NEO, ION, Katana S30e, DogFighter, SuperZoom 3, samokřídlo BeeEvolution
springery Bílej a Červenej, plachetnice Discovery, motor.jachta Marlin600
Je vidět Michale, že máš něco společného s energetikou.
Jakmile je v teplárnách na oběd hrachová kaše, čočka s párkem a nebo fazolová polívka, hned napětí v síti vyskočí až na 270 V ! _________________ Vlaštovka z papíru, lodička z kůry
@liberk V p. je určitě vlhko=elektrolyt. Pak už stačí jen dva různé (vhodné)
kovy a Voltův galvanický článek může(+musí) pracovat. Voltův článek
je datován rokem 1799. Ale existuje "Bagdádská" baterie objevená
v 30-tých létech 20. století stará přes 2000 let. Protože u ní nebyly dráty
jedni soudí, že sloužila k pokovování. Stoupenci "mimozemšťanů" pak
spekulují že ji obyvatelům Mezopotámie věnovala mimozemská civilizace
spolu s bezdrátovým přenosem energie.
Nejstarší galvanický článek na světě O PYRAMIDÁCH (včetně Záhadné shody plánů ..., RNDr. Pavel Smutný) Záhadné shody plánů ..., RNDr. Pavel Smutný, in Phoenix č. 4, 2003
Nabíjení z květináčů je tak praštěný (a zatím nepraktické = k ničemu), že
nemohu odolat abych si jej nepostavil (jako recesi) pro e-HAWK 280, ...
Zaslal: ne červenec 01, 2018 3:36 pm Předmět: Nová odnož série GT - Electric GT
Na stránce 7 tohoto vlákna běžely "baterky" pro elektro auta. PŘEDESÍLÁM
Občas je dobré i "zvednout oči" i nad modelářský obzor. Třeba se vyřazené
packy z e-aut objeví ve vrakáči. (To bude ráj pro RC pohonné zdroje.)
Zpráva (odnož GT (Electric GT) se připojí k Formuli E) :
budou v ní jezdit jednotná auta Tesla Model S, version P100 LD
Elektrický závoďák? Ano – jen výkonněji!
Proč by se měli modeláři radovat z vyřazených baterek z aut ? Baterky v autech trpí méně než v modelářském použití a pokud budou po smrti v autech, nebudou stát za nic i pro modeláře.
Vybírat baterky z takto použitých sad je především ztráta času. Mám to několikrát vyzkoušeno ze záložních zdrojů, z akumulátorového nářadí, ... vždy takové baterky stály za houby a vyšly ( ztrátou času ) dráž, jak nové. _________________ Vlaštovka z papíru, lodička z kůry
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.