Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
akupack za 500kc s kapacitou 2,4Ah jinde nemaji a hmotnost do 100g.
Original motor, asi to proudem bude nad povoleny 4,3A ale to je v modelarstvi normalka... _________________ EasyGlider Electric - 3LiIon 2,1Ah Mig 480 race 3Lixx
Toro900 - 3LiIon 2,1Ah- AXI 2208/34
Zlín Z-50LS Li-pol E-tech 2,25Ah- AXI 2208/26
EasyCopter od Reely
akupack za 500kc s kapacitou 2,4Ah jinde nemaji a hmotnost do 100g.
Original motor, asi to proudem bude nad povoleny 4,3A ale to je v modelarstvi normalka...
No mne prijde ze treba lipol ma vybijeci proud treba 30A.. Teda zalezi jaka..
Registrace: 13.2. 2007 Příspěvky: 167 Bydliště: Ústí nad Labem
Zaslal: st únor 14, 2007 11:30 am Předmět:
No jo, ale to je maximální povoleny proud, a radsi uz nikdo nepise dalsi detaily.
K podobnemu clanku mam podrobne informace od Baterie slany a pro porovnani:
článek má kapacitu 2100mAh a provozní napětí 3,6V. Článek nesmí být
vybíjen pod 3V a maximální nabíjecí napětí je 4,2V. Maximální nabíjecí
proud je 4A. Maximální trvalý vybíjecí proud je 4,5A a maximální
špičkový vybíjecí proud je 14A po dobu 10 sekund. Článek Váží 44g a jeho
vnitřní odpor je menší než 70 mOhmů. Článek má 500 vybíjecích cyklů.
Li-ion články je nutné udržovat v nabitém stavu. Pokud není článek
používán, je nutné ho nabít každé 4 měsíce.
takze asi tak... _________________ EasyGlider Electric - 3LiIon 2,1Ah Mig 480 race 3Lixx
Toro900 - 3LiIon 2,1Ah- AXI 2208/34
Zlín Z-50LS Li-pol E-tech 2,25Ah- AXI 2208/26
EasyCopter od Reely
akupack za 500kc s kapacitou 2,4Ah jinde nemaji a hmotnost do 100g.
Original motor, asi to proudem bude nad povoleny 4,3A ale to je v modelarstvi normalka...
4,3A se mi zda divny udaj. Vzdyt to neni ani 2C. To i plechovka 400vka bere snad dvakrat tolik. To se mi zda v modelarstvi jako nepouzitelne. Jo kdyby to bylo 43A, tak je to slusnej clanek. Ale lion moc neznam, pouzivam lipol. Pokud se ale bude brat trvale z te baterky vic, treba prave tech 8-10A, kolik si umi 400 vzit, nedavam ji (baterce) dlouheho zivota. _________________ Dimona; Artist; Tornado XX; TREX 450SE; Revo; Dark Impact; M18PRO; ETNZ; Atlantio.
Registrace: 13.2. 2007 Příspěvky: 167 Bydliště: Ústí nad Labem
Zaslal: st únor 14, 2007 3:25 pm Předmět:
Máš pravdu že to na modelářský poměry vypadá málo. Kolega má 3článek v samokřídle se stříďákem a lítá na tom už rok. Pokud mi teda takováhle baterka za 500 vydrží aspoň ten rok, tak budu spokojenej protože obdobné lipoly (se stejnou kapacitou) stojí 3x tolik a ješte k tomu jsou to 2p kombinace zatím co já mam čistou sérii..
No, každopádně za vyzkoušení to stojí. Proto jsem to sem psal.. _________________ EasyGlider Electric - 3LiIon 2,1Ah Mig 480 race 3Lixx
Toro900 - 3LiIon 2,1Ah- AXI 2208/34
Zlín Z-50LS Li-pol E-tech 2,25Ah- AXI 2208/26
EasyCopter od Reely
Registrace: 18.12. 2006 Příspěvky: 623 Bydliště: Prace u Brna
Zaslal: po březen 12, 2007 8:38 pm Předmět: aa
Mam dalsi ze svych oblibenych dotazu: maji NiMh baterky pametovy efekt? Mel jsem nabite dvoje baterky, ale jedny uplne odesly asi po 3 minutach letu. _________________ Skylady, Arcus, K2, Easyglider
Registrace: 27.12. 2006 Příspěvky: 1672 Bydliště: Brno - Bystrc
Zaslal: po březen 12, 2007 9:29 pm Předmět: Re: aa
Gris napsal:
Mam dalsi ze svych oblibenych dotazu: maji NiMh baterky pametovy efekt? Mel jsem nabite dvoje baterky, ale jedny uplne odesly asi po 3 minutach letu.
cim je nabijis?
nemuze treba byt vadny jeden clanek v packu? pak muze pri zatizeni dojit k poklesu napeti clanku na nulu a neleti to....
jak dlouho pred letem lezely nenabite? samovybijeni na NiMh dokaze divy...
jinak pro info http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?kategorie=9
Registrace: 18.12. 2006 Příspěvky: 623 Bydliště: Prace u Brna
Zaslal: po březen 12, 2007 10:14 pm Předmět: aa
mam dva stejny packy, jeden original a jeden starsi. Vzdycky kdyz mi letadlo klesa dolu, pristanu a vymenim je. Nabijim original ze setu trafem cca. 4 hodiny. Dnes jsem nabijel oba, ten co takto pouzivam dele vydrzel sotva 3-5 minut, pak neutahl letadlo. S tim starsim co mam ale ja jako novej jsem polital pres 10 minut, presto ze nebyl uplne naplno nabitej. Baterku odpojuju pri nabijeni az tehdy, kdyz zacne byt tepla az horka.
Dnes jsem schvalne zkousel po pristani jednu vybit uplne, zajimave je ze motor vrcel porad, dokonce i tehdy kdy jiz neroztocil vrtuli. Taky nevim proc kdyz ji zastavim rukou, motor se jakoby toci dal? _________________ Skylady, Arcus, K2, Easyglider
Registrace: 27.12. 2006 Příspěvky: 1672 Bydliště: Brno - Bystrc
Zaslal: po březen 12, 2007 10:31 pm Předmět:
no, vzal bych ty baterky na slusnejsi nabijecku, dal jim dva nabijeci/vybijeci cykly proudem 0.1C a pak je zkusil vybit vetsim proudem a pritom promerovat napeti na clankach a zaznamenat krivku vybijeni... Pocitam , ze zaver bude, ze clanky jsou na vyhozeni , jako moje originalni sedmiclanky z cinskeho setu po necelem roku provozu... A pokud budes porizovat nove packy , tak zauvazuj o slusnejsi nabijecce.
Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 2063 Bydliště: Brno
Zaslal: po březen 12, 2007 11:19 pm Předmět:
pop napsal:
no, vzal bych ty baterky na slusnejsi nabijecku, dal jim dva nabijeci/vybijeci cykly proudem 0.1C a pak je zkusil vybit vetsim proudem a pritom promerovat napeti na clankach a zaznamenat krivku vybijeni... Pocitam , ze zaver bude, ze clanky jsou na vyhozeni , jako moje originalni sedmiclanky z cinskeho setu po necelem roku provozu... A pokud budes porizovat nove packy , tak zauvazuj o slusnejsi nabijecce.
no, vzal bych ty baterky na slusnejsi nabijecku, dal jim dva nabijeci/vybijeci cykly proudem 0.1C a pak je zkusil vybit vetsim proudem a pritom promerovat napeti na clankach a zaznamenat krivku vybijeni... Pocitam , ze zaver bude, ze clanky jsou na vyhozeni , jako moje originalni sedmiclanky z cinskeho setu po necelem roku provozu... A pokud budes porizovat nove packy , tak zauvazuj o slusnejsi nabijecce.
Naprostý souhlas!
Taky se přidávám. Pokud chceš s létáním na elektropohon pokračovat, dobrá nabíječka je základ... _________________ Filip Sport - 3530CA-12, 3S Li-pol 2250mAh
Ultimate 800 - 2826-12CA, 2S Li-pol 1800mAh
Piper CO2-čeká na bezvětří, letos se nedočkal, ale jaro 2009 to jistí....
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku 1, 2, 3 ... 12, 13, 14Další
Strana 1 z 14
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.