Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
Tak tak auto musí smrdět a být slyšet . Když elektru tak už kvalitní závodní auto . Když už píšu tak prodám závodní podvozek xray T2 za 5000,- , kdyby jsi měl zájem , ale rozhodně to není auto do terénu ale na závodní dráhu. _________________ kanál 62, DUPLEX 2,4 GHz
Easystar
Bellanca CITABRIA
JAVA
Registrace: 8.6. 2008 Příspěvky: 58 Bydliště: Praha 5
Zaslal: ne červen 15, 2008 9:17 pm Předmět:
Trey napsal:
jooo DBXko
na to sem dlouho slintal
Na DBXko jsem slyšel spoustu špatných slov.
Hlavně Kyosho ještě nemá dodělaný servis na tyto auta a tuningové díly také žadné.
Je to pěkné auto, ale bacha na něj...
Jinak k tématu... Se spalovákem to není ve městě legrace, tedy pokud nebydlíš na vsi. Tam to bude asi jednoduší. _________________ Quiksilver Catamaran
náklady jsou +- asi stejný, drahý palivo, drahý baterky a nabíječka, (pokud chceš chvíli jezdit potřebuješ alespoň 4 packy a to jsou 4 tisíce při vyšších nárokách na kvalitu), zase ale můžeš auto odstavit a rok si ho nevšimnout, to se spalovákem nejde, potřebuje stálé ošetřování _________________ SAVAGE X SS HO 4,6
E-ZILLA toho času na prodej
FUTABA 3PM 2,4GHz FASST
FUTABA 6EXC 2,4GHz FASST
Registrace: 31.1. 2007 Příspěvky: 1502 Bydliště: Brno, Nový Lískovec
Zaslal: po červen 16, 2008 7:58 am Předmět:
No vse ma sve pro a proti. Ja osobne mam proto elektro buggy a spalovaka Revo.
Spalovak: vyhoda - trvaly vysoky vykon, natankujes a do posledni kapky muzes jet naplno, dotankujes a jedes zas. Navic vune a krasny zvuk motoru.
Nevyhoda - vybrace, smrad a desny hluk motoru (pokud nemas stejne zapalenou pro vec celou ulici, tak si nezajezdis v klidu), musis s tim na trat, louku nebo pole, tedy daleko od domu. Musis to ladit, jinak nebude trvale vysoky vykon. A neni to ladeni jednoduche jako u letadla, tam naladis jednou za sezonu. Auto ladis i dvakrat denne dle teploty, tlaku a vlhkosti vzduchu, pokud chces jet na dobry vykon, tak neprehanim, jsou to narozdil od letadel vysokootackove vyhonene bzucaky, ktere jsou velmi citlive na poladeni. Po jezdeni to chce dost casu na udrzbu a konzervaci. Pokud tomu nedas veskerou peci, muzes motor menit kazde dva mesice - da se zrusit za 5L paliva (zkusenost z okoli), pokud tomu das poradnou peci, vydrzi ti treba 50L (pro nekoho sezona, pro nekoho 5 let).
Elektro: vyhody: -pokud zvolis dobry pohonmny stridak set (rozumnej dobre nadimenzovany), vydrzi nafurt, das baterku a jedes, po dojezdeni vypojis baterku a jsi hotov. Naprosto tichy a cisty provoz. Zadne ladeni, trvaly vykon za kazdeho pocasy (krom deste . Lze jezdit v okli baraku, doma.
Nevyhody: -baterka postupne slabne, vykon tedy behem jednoho vybijeni klesa. dlouha prodleva kvuli nabijeni (lze omezit vetsim poctem aku nebo jezdenim na life clanky).
Zamerne se nevyjadruju k financim, to vyjde na stejno, resp dokazu si predstavit, ze vymodeluju situaci, kdy je neco levnejsi a neco drazsi. Tak si vyber. _________________ Dimona; Artist; Tornado XX; TREX 450SE; Revo; Dark Impact; M18PRO; ETNZ; Atlantio.
Registrace: 23.7. 2008 Příspěvky: 18 Bydliště: Brno
Zaslal: st červenec 23, 2008 10:04 pm Předmět: Re: Elektro vs Nitro
sachssport napsal:
elektro nebo Nitro
Rozdíly tady už jsou popsaný celkem dobře. Já bych se ale taky rozhodoval podle toho, co s autem budu chtít dělat. Píšeš, že za barákem máš bývalou pískovnu, ale opravdu tě bude bavit jezdit někde sám v pískovně? Nebylo by lepší si koupit něco s čím se dá vyrazit na závody? Další věc je, jestli chceš buggy, monster truck anebo truggy a pak ještě v jakým měřítku. Každý ma své výhody i nevýhody. Třeba by ti v rozhodování pomohlo podívat se někde na nějaký modely přímo v akci. _________________ Team Losi 8ight-T LRP Z.28R Spec.3 Truggy, Spektrum DX3R
Team Losi LST2 LRP Z.28R Spec.3 Pullstart, Spektrum DX3R
Hot Bodies E-Zilla RTR
Tamiya TB-02[/
náklady jsou +- asi stejný, drahý palivo, drahý baterky a nabíječka, (pokud chceš chvíli jezdit potřebuješ alespoň 4 packy a to jsou 4 tisíce při vyšších nárokách na kvalitu), zase ale můžeš auto odstavit a rok si ho nevšimnout, to se spalovákem nejde, potřebuje stálé ošetřování
To je malinko blbost ne? Co bych na spalováku ošetřoval?Dám afterrun do motoru a můžu ho na dva roky postavit na polici-nebo se mýlím?Mám tři spalovací bugyny a no problém.
Registrace: 18.1. 2008 Příspěvky: 14 Bydliště: Brno(Žaboresky)/Milotice u Kyjova
Zaslal: ne říjen 04, 2009 10:52 am Předmět:
Zdravim, potreboval bych radu. Znami si poridil auto na spalovak asi nejaka 3,5ccm pouziva se na zabeh motoru nejake specialni palivo nebo klasika 80/20 rycin?
Diky za radu. _________________ ***ICQ - 72339469***
Registrace: 31.1. 2007 Příspěvky: 1502 Bydliště: Brno, Nový Lískovec
Zaslal: ne říjen 04, 2009 2:33 pm Předmět:
No nevim samozrejme, co ma za motor konkretne a co pise vyrobce, ale ja osobne bych 80 na 20 ricin nepouzival, do auta se prodava specielni palivo, nitrovane, synteticke oleje... Kdyz se stavi v modelarske prodejne, nabidnou mu palivo do auta, 15 az 25% nitra, muze chtit zvyseny obsah oleje pro zabeh. _________________ Dimona; Artist; Tornado XX; TREX 450SE; Revo; Dark Impact; M18PRO; ETNZ; Atlantio.
Zdravim, potreboval bych radu. Znami si poridil auto na spalovak asi nejaka 3,5ccm pouziva se na zabeh motoru nejake specialni palivo nebo klasika 80/20 rycin?
Diky za radu.
Zrovna koncem minulého týdne jsem se touto otázkou také zabýval, protože jsem sehnal nový motor do vraku auta, která se nám doma dost dlouho válelo. Na diskusích a následně i v návodu u nového auta, které zrovna hoši v Helimanii dávali dohromady jsem se dočetl, že se autíčkářské motory mají zabíhat s palivem, na které budou jezdit - tzn. většinou na 16 procent nitra (u závodních motorů se poměr nitra později může zvýšit). _________________ kanál 65
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.