Hlavní menu
· Úvodní strana
· O klubu
· Členové klubu
· Hangár
· Svahy
· Lodě
· Auta
· Dílna
· Elektronika
· Fórum
· Fotogalerie
· Videogalerie
· Počasí v Brně
· Downloads
· Odkazy
· Seznam témat
· Archív článků
· Top 10
· Můj účet
Přihlášení (registrace)
Přezdívka

Heslo

Bezpečnostní kód:
Bezpečnostní kód
Do tohoto pole vložte bezpečnostní kód:

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
TopList
RSS/XML
· RSS 0.91
· RSS 2.0
· Atom
Partnerské stránky
MoNaKo - Modelařina Na Koleně

Tug Towing CZ

MK ALKA Žatčany
Forums

RC Fógli
Fórum nejen pro členy klubu
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

K2 EPP (Reichard)

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra RC Fógli -> Elektropohon
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Gris
Člen RC Fógli


Registrace: 18.12. 2006
Příspěvky: 623
Bydliště: Prace u Brna

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 11:56 am    Předmět: aaa Citovat

Tak jsem se pustil do stavby K2 od Reicharda, a musim rict ze pro mne jako temer laika je ten navod k sestaveni dost neuplny. Proto vas tady v nejblizsich dnes pozadam o par vysvetleni, sice asi na hloupe otazky, ale radsi ze sebe udelam blbce nez abych to zmastil Laughing

Kdyz mam k motoru a prevodovce pribalen pastorek a jakousi tekutinu v pytliku, to je lepidlo kterym ten pastorek prilepim na osicku motorku? A cely motor uz je do prevodovky jenom nasunuty bez lepeni?
_________________
Skylady, Arcus, K2, Easyglider
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
pavelst
Mazák
Mazák


Registrace: 22.1. 2008
Příspěvky: 55
Bydliště: Prostějov

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 2:44 pm    Předmět: Citovat

Ahoj,
ta tekutina by měla být "anaerobní lepidlo" a opravdu jednoduše řečeno je na přilepení pastorku k osičce rotoru. Doopravdy je to trošilinku jináč: pastorek se na osičku lisuje /je to děláno s přesahem a to anaerobní lepidlo slouží k zajištění toho pastorku. Takže osičku potřít lepidlem a nalisovat pastorek.

Pozor: většinou je potřeba před montáží potřeba tu osičku motoru zkrátit na požadovanou délku .... mělo by to být napsáno u té převodovky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Gris
Člen RC Fógli


Registrace: 18.12. 2006
Příspěvky: 623
Bydliště: Prace u Brna

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 3:03 pm    Předmět: aa Citovat

Bohuzel vsechny dily jsou bez popisu pouze v pytlicku, navod je delany stylem "horni kridlo pridelejte nad spodni, pridejte vyskovku a smerovku a cele to prilepte k trupu".....
_________________
Skylady, Arcus, K2, Easyglider
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Sivi
Mazák
Mazák


Registrace: 10.1. 2007
Příspěvky: 1178
Bydliště: Brno-Vinohrady

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 4:21 pm    Předmět: Citovat

Kdvojek sem skladal nekolik, ale takhle na dalku se radi spatne..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
jemo
Člen RC Fógli


Registrace: 6.3. 2007
Příspěvky: 1290
Bydliště: Brno - Jehnice

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 6:01 pm    Předmět: Citovat

Ta tekutina je skutečně "anaerobní lepidlo", resp. tmel.
Ale s tím lisováním to až tak horké nebude. Pokud něco někam nalisuju, tak nevidím důvod proč to ještě lepit.

Takže: princip použití výše uvedeného tmelu je takový že se vytvrzuje v TENKË mezeře mezi dvěma kovy (hřídel - pastorek). Takže pokud mezera není dostatečně tenká, či není přítomen kov, tak k vytvrzení nedojde. Více o tom můžeš nastudovat třeba u LOCTITE. (http://www.loctite.cz).

takže já bych to udělal takto:
- zkontroluj, si délku hřídele motoru, jestli ti její délka nebude někde překážet, pokud jo, tak zkrátit (pokud budeš řezat, tak bacha na piliny - v motoru je magnet, takže motor zabalit do plastového pytlíku)
- zkontroluj, jestli jde pastorek na hřídel nasadit suvně (minimální vůle)
- POŘÁDNĚ odmasti jak hřídel, tak díru pastorku (stačí obyčejným, ale čistým denaturákem, lepší by však bylo nějaké odmašťovadlo, třeba perchoretylen)
- zkus si na sucho do jaké pozice na hřídeli musíš dát ten pastorek aby to pasovalo s ozubeným kolem, a zapamatuj si to
- do díry pastorku nanes tmel, na hřídel nanes tmel v množství (jak pravil p. Werich v jedné pohádce) "přiměřeně", tj. ne že toho tam nakydáš kopec Smile
- nasuň pastorek na hřídel a trochu s ním pootoč, a posuň aby se tmel ve spáře dobře rozprostřel
- ustav pastorek do té zapamatované polohy na hřídeli a dál na to nesahej
- doba vytvrzování je otázkou (nevím co to je za tmel), rozhodně do 15 minut by to mělo držet, nicméně provoz pod zatížením a s motorem bych zkusil až za 24 hodin
- pokud to uděláš špatně, tak cesta ven je taková, že nahřeješ hřídel a pastorek a tmel povolí. (pozor a't to s ohřevem nepřeženeš, - poškodil by jsi přední ložisko motoru), na ohřev se dá použít třeba trafopájka s ČISTÝM hrotem

- neměj strach, že je to jenom "přilepeno", obdobná technologie se už dlouho používá v průmyslu na upevnování ozubených kol přenášejích podstatne vyšší výkony než SPEED300 v houboletu

- good luck
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Gris
Člen RC Fógli


Registrace: 18.12. 2006
Příspěvky: 623
Bydliště: Prace u Brna

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 8:13 pm    Předmět: aa Citovat

Nevite nahodou nekdo, jestli u dvouplocha maji byt kridla zepredu rovnobezna nebo to spodni ma jit do mirneho V-ecka? Mne totiz jde leve tak a prave jinak, tak mne zajima jak je mam zafixovat.
_________________
Skylady, Arcus, K2, Easyglider
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
pavel
Člen RC Fógli


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvky: 2248
Bydliště: Nevojice

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 8:27 pm    Předmět: Citovat

Záleží určitě u jakého typu letadla ,podle mě může mít spodní křídlo větší vzepětí jak to horní ale vůči sobě při pohledu shora musí být souměrné k podélné ose letadla, můj názor ,velikost úhlu náběhu jednotlivých křídel tož to už nebudu radit ale možná horní o nějaký 0,5 +ohledně spodního křídla ---můj tip
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra RC Fógli -> Elektropohon Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Copyright © 2006-2022 MK RC Fógli Brno z.s.


Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.05 sekund