| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
xray1 Člen RC Fógli

Registrace: 12.1. 2008 Příspěvky: 221 Bydliště: BOSKOVICE
|
Zaslal: čt únor 28, 2008 5:15 pm Předmět: MVVS 7,5ccm |
|
|
Ladím motor MVVS 7,5 a mam problém s vyštelováním přechodů. Když dám plný plyn tak trvá i 5 vteřin než se rozjede na plný výkon a to stejné při ztažení mlynu do volnoběhu. _________________ kanál 62, DUPLEX 2,4 GHz
Easystar
Bellanca CITABRIA
JAVA |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
jemo Člen RC Fógli

Registrace: 6.3. 2007 Příspěvky: 1290 Bydliště: Brno - Jehnice
|
Zaslal: čt únor 28, 2008 9:57 pm Předmět: |
|
|
Těžko radit takto na dálku.
Co to dělá když jdeš z volnoběhu do plného plynu ?
- kucká, kouří, nechce se mu do otáček ? (to je asi to co popisuješ) - přitáhnout volnoběžnou jehlu
Jehlu otáčet jen opatrně o 1/8 otáčky a kontrolovat co se stane, reakce není hned, ale chvilku to trvá, takže nespěchat se seřizováním.
Nastavení volnob. hlavní jehly se vzájemně ovlivňují, takže jakmile pohneš s jednou, je nutné kontrolovat i tu druhou. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
xray1 Člen RC Fógli

Registrace: 12.1. 2008 Příspěvky: 221 Bydliště: BOSKOVICE
|
Zaslal: pá únor 29, 2008 8:39 am Předmět: |
|
|
Těžko radit takto na dálku.
Co to dělá když jdeš z volnoběhu do plného plynu ?
Když jdu do plného plynu tak nejde motor plynule do otáček.
Když přitáhnu volnoběhovou jehlu tak bych měl potom povolit hlavní jehlu je to tak? _________________ kanál 62, DUPLEX 2,4 GHz
Easystar
Bellanca CITABRIA
JAVA |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
jemo Člen RC Fógli

Registrace: 6.3. 2007 Příspěvky: 1290 Bydliště: Brno - Jehnice
|
Zaslal: pá únor 29, 2008 9:09 am Předmět: |
|
|
| xray1 napsal: | | Když přitáhnu volnoběhovou jehlu tak bych měl potom povolit hlavní jehlu je to tak? |
To se nedá tak striktně říct. Obě jehly se ovlivňují ale o kolik to je, poznáš až při ladění.
Takže bych na to šel asi takto:
- nejprve vyladít max otáčky
- pak přivíráním šoupátka nastavit bezpečný volnoběh
- nastavením volnoběžné jehly dosáhnout "plynulých" (úmyslně to píšu v uvozovkách, protože to nikdy nebude zcela lineární a každý karbec má někde "díru") přechodů, pokud to jde pomalu do otáček tak uzavřít volnoběžnou jehlu, pokud po přidání plynu zdechne tak povolit volnoběh
- je možné, že pokud budeš hrabat do volnoběžné jehly budeš muset i měnit nastavení šoupátka pro volnoběh
- až nastavíš ty přechody znovu zkontrolovat maximum, případně doladit max otáčky
- po doladění max otáček znovu kontrola přechodů
- postupným opakováním těchto kroků musíš docílit požadovaného stavu
(jediným předpokladem je, že je ten motor technicky v pořádku a že používáš palivo alespoň průměrné kvality)
Na závěr dotaz:
Máš už nějakou praxi se seřizováním spalováků, nebo je tento tvůj první ?
Někde na netu jsou určitě i přesné "kuchařky" jak na to, ale teď si momentálně nevzpomenu, kde to hledat.  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
jemo Člen RC Fógli

Registrace: 6.3. 2007 Příspěvky: 1290 Bydliště: Brno - Jehnice
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Michaelis Člen RC Fógli

Registrace: 31.1. 2007 Příspěvky: 1502 Bydliště: Brno, Nový Lískovec
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
jemo Člen RC Fógli

Registrace: 6.3. 2007 Příspěvky: 1290 Bydliště: Brno - Jehnice
|
Zaslal: pá únor 29, 2008 9:33 am Předmět: |
|
|
Je, vidíš, na Kolmana jsem zapomněl  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
xray1 Člen RC Fógli

Registrace: 12.1. 2008 Příspěvky: 221 Bydliště: BOSKOVICE
|
Zaslal: pá únor 29, 2008 12:10 pm Předmět: |
|
|
Díky moc odpoledne se do toho pustím a o výsledku mého snažení podám zprávu. Ještě jednou dík moc. _________________ kanál 62, DUPLEX 2,4 GHz
Easystar
Bellanca CITABRIA
JAVA |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|