Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
Registrace: 27.12. 2006 Příspěvky: 1672 Bydliště: Brno - Bystrc
Zaslal: po květen 19, 2008 12:58 pm Předmět: Hyperion Helios
Pro ty, kdo byli u záletu, krátké shrnutí posledního stavu, které ještě není v blogu:
- problém s převažováním na čumák při pojíždění vyřešen otočením podvozku, který byl původně mírně zkosený dozadu. Teď sice nevypadá tak hezky z boku, ale už se nepřevrací
- nedělní dopoledne jsem strávil v Olomouci s ochotným Bidasanem, mám vypůjčený 100A noname regl, zatím provizorně přigumičkovaný v trupu na A123kách. I když není chlazený, tak se nepřehřívá. Dal jsem dva lety na místním modelářském letišti, moc jsem letadlo nešetřil a problémy s teplotou žádné.
Až dorazí dodávka reglů Scorpion, bude regl vyměněn za původní a podniknuty další testy
Výkruty ve svislém stoupání do nevidím jsou působivé . Letový čas při větší zátěži vidím tak na 4.5 minuty, pak zbude tak na přistání a max. jednu opravu náletu na přistání.
Registrace: 6.3. 2007 Příspěvky: 1290 Bydliště: Brno - Jehnice
Zaslal: po květen 19, 2008 2:08 pm Předmět:
Výborně.
- podvozek je na přistávání, ne na koukání , a navíc když se podíváš i na dospělé akrobatické stroje, tak ho většinou mají taky podseknutý dopředu.
- i když to s tím novým reglem bude Ok, tak přesto zvaž ty větrací ďoury v krytu, chlazení není nikdy dost.
- 4,5 minuty letu, no, čekal jsem víc, po takové době se mi Saito v Plameniakovi akorát stihne zahřát na provozní teplotu . Ale teď vážně,
stejně asi nebudeš lítat furt na plné kule a nutnost chovat se elektricky ekonomicky tě alespoň donutí pilovat obraty tak, aby jsi je zaletěl co nejpřesněji (v konečném důsledku je to pak vždy energeticky nejméně náročné).
Registrace: 27.12. 2006 Příspěvky: 1672 Bydliště: Brno - Bystrc
Zaslal: po květen 19, 2008 2:41 pm Předmět:
jemo napsal:
Výborně.
- i když to s tím novým reglem bude Ok, tak přesto zvaž ty větrací ďoury v krytu, chlazení není nikdy dost.
Vyrobenou díru jsem zapomenul uvést v seznamu provedených úprav, tu jsem dělal už v minulém týdnu. Zakoupil jsem za tím účelem Dremel, aby si bylo s čím hrát. Se starým reglem byla díra stejně nedostatečná, horko těžko se uchladil bez krytu motoru. K novému reglu se bude každopádně hodit ...
No a letový čas - kapacitu a odběr neošidím, když počítám s průměrným odběrem 30A, tak mi na minutu vychází 500 mA.
Zatím toho mám po těch 4 minutách až nad hlavu, rád přistanu a dobiju. Výhledově můžu pořídit další pack
Dělali jsme i kontrolní měření Hiboxem, naměřené hodnoty odpovídají mému unilogu, na plný plyn cca 48-50A.
Registrace: 27.12. 2006 Příspěvky: 1672 Bydliště: Brno - Bystrc
Zaslal: út květen 20, 2008 11:21 am Předmět:
díky Makovi vznikl telefonní videozáznam historicky prvního startu Heliosa včetně hysterických výkřiků, doporučuji shlédnout se zapnutým zvukem
http://www.youtube.com/watch?v=e4cfgbVLEzU
i ja za fotakem sem se dot divil tomu kolmeni letu k nebi sem si řikal ten jede teda klobouk dolu púak nastalo stado a to mi bylo jasne že se neco deje _________________ ... letadla a lodičky ...
To máš sice pravdu, ale ta "práce" s páčkama je tam vidět. _________________ Durafly Tundra, Ion-NEO, ION, Katana S30e, DogFighter, SuperZoom 3, samokřídlo BeeEvolution
springery Bílej a Červenej, plachetnice Discovery, motor.jachta Marlin600
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 1 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.