Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
U na jaře jsem si prohlédl kalendář akcí na letiti Czech Heaven (u Budkovic a Ivančic) a zakrtnul si v diáři zajímavé akce. Časem vechny postupně odpadly a mně zbyla právě akce jetů.
Při zimním létání na svahu se mně podařilo dorazit moje samokřídlo Tornádo XX, ji z dřívějška načaté. Dlouho létalo se zlomeným uhlíkovým nosníkem, potrhaným a poslepovaným potahem (chtělo by to komplet nový), sežvýkanými winglety (pro neznalé = směrové stabilizátory na koncích křídel) a hlavně bylo od stálých oprav potahu již notně těžké (cca 800g). A tak po posledním letu byl vytržený střed pro uchycení závaží tím posledním hřebíčkem do rakve.
(Autorem článku, fotek a modelu je LUBOŠ. Já jsem pouze korepetitor a technická výpomoc - Liberk)
Kdo by nezatoužil mít doma PIPERA, ne ? A tak jsem si, na doporučení klubového kolegy Pilota, který takový stroj několik let létá (v rozpětí 2200 mm poháněný spalovákem), pod stromečkem nadělil stavebnici tohoto opravdu pěkného éra, zakoupeného u Astra model.
Jelikož je to u nás poslední dobou na fóru s články o letadlech dost na štíru, tak jsem se rozhodl napsat popis stavby mého nového modelu. I když nevím, jestli slovo stavba správně vystihuje moje slepování dílů, ale zní to rozhodně honosněji. Stavba byla vcelku jednoduchá, ale místy člověk musel zapojit mozek, protože obrázkový návod byl velice zjednodušený a některé detaily v něm nebyly popsány zrovna nejlépe. Takže tenhle můj popis třeba někomu pomůže.
V dubnu 2012 byl vyměněn motor za výkonnější - bližší v článku.