| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Shortsword Mazák

Registrace: 5.8. 2007 Příspěvky: 280 Bydliště: Liberecký kraj
|
Zaslal: ne srpen 05, 2007 6:58 pm Předmět: Bellanca 480 - dva lety a konec |
|
|
| Zdravím všechny. Donedávna jsem se věnoval pouze modelům automobilů. Tedy do doby,než jsem se rozhodl začít s létáním. Podotýkám, že v tomto oboru jsem začátečník. První let byl naprosto skvělý. Sice trochu větrno, ale i tak jsem to bezproblému ustál. Let trval na jedno vybytí baterek cca do 10 minut. Druhý let byl o poznání kratší. Vše fungovalo jak má, až do té doby než jsem pocítil že motor "zhasnul". Bellanca šla k zemi přibližmě v úhlu 30 stupňů. Když byla tak 10m nad zemí objevil se za letounem dým. Přistání bylo sice tvrdé ale bez úhony přežila. Myslím,že to byl regulátor, protože kabely od baterek a kabely k motoru jsou u regulátoru ohořelé. Serva výškovky a směrovky normálně fungují. Nefunguje pouze motor. Tento let jsem se snažil šetřit akumulátor a létal jsem převážně na málo "plynu". Myslíte že to může být příčina "požáru", nebo mám hledat zádrhel jinde? Předem děkuji za vaše názory a rady. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Jarda Mazák

Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 2063 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne srpen 05, 2007 7:29 pm Předmět: |
|
|
| S veškerou úctou bych to tipl na vadnej motor a shit regulátor, kterej nema nadproudovou ochranu takze motor bych dal novej a regulátor taky nejlépe JETI. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Shortsword Mazák

|
Zaslal: ne srpen 05, 2007 8:02 pm Předmět: |
|
|
| Jarda napsal: | | S veškerou úctou bych to tipl na vadnej motor a shit regulátor, kterej nema nadproudovou ochranu takze motor bych dal novej a regulátor taky nejlépe JETI. |