Hlavní menu
· Úvodní strana
· O klubu
· Členové klubu
· Hangár
· Svahy
· Lodě
· Auta
· Dílna
· Elektronika
· Fórum
· Fotogalerie
· Videogalerie
· Počasí v Brně
· Downloads
· Odkazy
· Seznam témat
· Archív článků
· Top 10
· Můj účet
Přihlášení (registrace)
Přezdívka

Heslo

Bezpečnostní kód:
Bezpečnostní kód
Do tohoto pole vložte bezpečnostní kód:

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
TopList
RSS/XML
· RSS 0.91
· RSS 2.0
· Atom
Partnerské stránky
MoNaKo - Modelařina Na Koleně

Tug Towing CZ

MK ALKA Žatčany
Forums

RC Fógli
Fórum nejen pro členy klubu
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Co vybrat u moje rc, s heli začínám na nule
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra RC Fógli -> Vrtulníky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
guchar
Mazák
Mazák


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 1140

PříspěvekZaslal: út říjen 09, 2012 5:34 pm    Předmět: nepřetržitý provoz setu RtF Citovat

Citace:
"nepřetržitý provoz", tak to teplotně nevydrží motory, regly...


Tak nevím zda jsem to citaci trefil. Hi. (Na náhledu vidím že ano.)
Nepřetržitý provoz za kniply TX nevydržím hlavně já.
Pro můj výběr Li-Pol, 1S, 70 mAh, 14 C, max. 1 A
návod uvádí letový čas 4 min. Znamená to že si Heli bere co to dá.
Pak acuu musí vychladnout aspoň trochu (na rozdíl od Ni-Cd -MH
ty nekrmit horké, ale když jsou vlažné tak je to nejlepší).Pokud
nabíjení z TX nabíjení trvá déle jak 30 min (LED trvale svítí)
návod doporučuje vyměnit baterky v TX. Nabíjecí proud ve fázi CC
(konstantní proud / Constant Current) se dá jen odhadnout, ale
máli být celková doba pod půl hodiny je to asi víc jak 2 C. Spíš 3 až 4 C.
Maximální nabíjecí proud jsem u výrobce setu ani accu nenašel.
Pokud bych to nabíjel z nabíječky kde to mohu nastavit použil bych
1 až 2 C (70 až 140 mA). Je to hodně konzervativní ale určitě bezpečné.

No ano bavíme se o: Mikrovrtulník Blade Scout Micro Elektro RTF
a jeho pohonném accu EFLB0701S
Blade Scout: LiPol 3.7V 70mAh 1článek
Náhradní LiPol akumulátor pro RC model
vrtulníku Blade Scout.
Kapacita 70mAh, napětí 3,7V.
http://www.rcmarket.cz/index.php?fulltext=EFLB0701S&button=%C2%A0&io=online&type=search

70mAh 1S 3.7V 14C LiPo Battery
" from the picture: (0.3 Wh)"
Product Specifications
Type: LiPo
Capacity: 70mAh
Voltage: 3.7V
Connector Type: Ultra Micro
Weight: 0.18 oz (5.1 g)
Length: 1.30 in (33mm)
Width: 0.46 in (11.7mm)
Height: 0.10 in (2.54mm)
Maximum Continuous Discharge : 14C
Maximum Continuous Current : 1.0A
http://www.bladehelis.com/Products/Default.aspx?ProdID=EFLB0701S

Prostě
Mikrovrtulník Blade Scout Micro Elektro RTF
V hangáru naší stáje od 8. 10. Je strašně hodný a splňuje všechny
kritéria, která jsem si pro výběr zadal. Některá jsem ani nezadával.

Plyn je na levou ruku. Reaguje citlivě na jeho posun otáčkami rotorů.
Zpočátku sedí na zemi, začíná se chvět a nadzvedávat.
Hlavně stoupá přímo vzhůru. Netočí se, neletí ani vpřed či vzad.
Prostě pohoda. A jeli dost místa, je i dost času na korekce
nebo manévrování. Umí přepnout i na větší výchylky.
Ty pak signalizuje blikáním LED na TX Power. (To bude na později.)
Signál výměny bat v TX je akustický. Zatím jsem nezkoušel.
Transportní a skladovací kufr a druhá nabíječka pro práci
z mobilního(terénního)/stabilního letiště 7.2 / 230 V jsou na mých bedrech
Už dal i první ránu. Na koberec asi ze 60 cm. Jak je lehký, tak jej
nějaký náhodný závan hnal šikmo proti zdi. Cvičil jsem jen nlevou ruku.
Možná tu pravou jsem neměl ani na kniplu. No a místo abych zacouval
pomalu zpět k sobě, stáhnul jsem prudce plyn. Spíš s ním snad nechtě
cuknul. Bum a už jsem ten rozsyp zbíral ze země. Naštěstí vše co se stalo,
bylo že lyžiny s držákem baterky se vysunuly ze dvou čepů.
Nasunuto nazpátek. Opatrné přidání plynu. Bylo vidět, že všecho šlape.
Prostě to gyro dělá svoje. Časy kdy RoboCopter při každém
opatrném pokusu o zvednutí vyrazil šikmo nahoru, nalevo, vpřed
a na nic nereagovat, a pak dal ránu, jsou smazány zapomenty.

Teď v hangáru kraluje Blade Scout. Aby se mu dařilo,
tak jsem si pořídil i nějaké spešl nastavovací udělátko.
Někdy třeba zasem příště.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
guchar
Mazák
Mazák


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 1140

PříspěvekZaslal: ne říjen 21, 2012 5:21 pm    Předmět: Jak dál? V4 versus V4.5 Colibri Citovat

Začal jsem létat: Scout CX, Blade, Micro Elektro RTF, (obj. č.: BLH2700i)
po nasbírání trochy začátečnických zkušeností (časem dám na Fórum).
Ale pokračují, ale i úvahy o volbě stroje a to ve dvou větvích:
A) porovnání s jiným koaxem (zejméma s doporučovaným V4 Colibri Pro)
B) časem zkusit i jednorotorového divocha-saranče třeba typu V4.5 Colibri

Pokud jde o Scout CX je a není to co jsem si představoval.
Na nekoupeném V4 Colibri (Pro) začínám oceňovat to co mi na Scout CX
najednou jakoby "chybí": Display ukazující nastavení trimů. U Scouta
je nutno se vydat nějakým směrem a počítat kroky do akustického
signálu "jsem ve středu" nebo "dojel jsem na doraz". Manuál mlčí
o počtu kroků. Je jich od středu 20 na každou stranu. Jak otáčení tak
nos nahoru (vřed za nosem) tak nos nahoru (vzad za ocasem).
Nastavení trimů si eletronika pamatuje. Mám pocit (nevzpomínám
co to bylo za model/hračku), že někdo popisoval že po každém
vypnutí ovladače nutno tlačíkové trimy znovu nastavit

Možnost záměny M1 za M2, jen tak pro možnost posoudit
zda je mi to šumava nebo zda mi některý vyhovuje víc.

Položky varianty "Pro":
- Nabíječka (samostatně 367,- Kč, 2RC3910-25, řeší protikusy
letového akumulátoru. Protikus možno koupit (používám k připojení
na nabíječku Shark 20) za 109,- Kč !! (Chystám improvizované
připojení pomocí dvou plochých zlacených pinů). Nabíjení přes
nabíječku v ovladači nemá trvat déle než 30 min. To by ukazovala
na proud (ve fázi nabíjení CC /konstantní proud/ na I = 2 až 3 C).
Přitom jedena z nalezených specifikací uvádí Imax= 1 C = 70 mA.
- Druhý accu. Stejně jsem jej koupil E-flit, EFLB0701S, 129,- Kč
122,- Kč e-shop. Imax(vybíjení) < 14 C < 1 A. Imax(nabíjení) jsem
nenašel, dá se jen odhadovat něco mezi 1 až 3 C = 70 až 210 mA.
Specifikace vlastností letového accu
http://www.rcpark.cz/mikrovrtulnik-blade-scout-micro-elektro-rtf/6719-blade-scout-lipol-3-7v-70mah-1clanek.html
Chybějící rozměry na
http://www.e-fliterc.com/Products/Default.aspx?ProdID=EFLB0701S
// Ještě hodně daleko. Záměna za kvalitněší Hyperion
Nelze přímo jiná váha jiné rozměry nutno řešit: uchycení / těžiště
http://www.rcdude.com/servlet/the-1736/Hyperion-G3-CX--dsh-/Detail
http://www.rcdude.com/servlet/the-Batteries-cln-Hyperion-25C-G3-CX/Categories
//
- Transportní kufřík. I ten by šlo koupit samostaně.
Ale proč když to vše se dalo / dá pořídit za 1990 e-shop 1831,- Kč
a to včetně: Sady náhradních rotorových listů.
Ostatně na Scout CX jsem je měnil po cca 14 letu. Mírně kleplá
náběžná hrana dolního rotorového listu více. Horního méně.
Asi doma o hranu nábytku či venku a písčitou zem nebo keř
spíše něco tvrdého a hranatého v něm.

Tak teď ne k tomu co zatím nemám, ale co jsem koupil.
V balení vše dle manuálu navíc křížový šroubováček.
Až při výměně rotorových listů, zjistíte že je velký nebo
má nevhodně tvarovanou špici. Do zářezu nezapadne dost hlubko.
Takže je nutno se porozhlénout va vlastním hodinářském
vybavení nebo jít koupit. Levná čína zcela postačí.

Manuál pochopitelně v ČJ i vícejazyčný včetně AJ.
Zatím co o šroubováčku mlčí popisuje změnu malé / velké výchylky.
Je to ten samý spínač jako párování TX / RX. Pravý knipl svisle dolů.
Při párování TX ve stavu OFF. Pravý knipl zmáčnout dolů pak TX ON.
Při změně výchylek: za stavu TX ON
pravý knipl svisle dolů zmáčknout.
Velké výchylky sinalizuje blikání LED Power ON.
(Pokud je ovladač vypnutý stejná LED signalizuje stav nabíjení.)
Zpátky na malé výchylky = znovu zmáčnout.

Asi v desátém letu jsem risknul velké výchylky zapnout.
Změna to byla, ale zase ne tak velká aby se nedala zvládnout.
Tedy, aby ji hodný Scout CX nezvládnul. Neb létá Scout a já
se držím kniplů a snažím se, abych mu moc neublížil.
Jediné včem byl jiný, byl pohyb nahoru s částečně vybitým accu.

Stabilzaci gyra Scout signalizuje svícením LED na heli.
Blikáním této LED si říká o výměnu letového accu.
Svícení a blikání za sluněčního svitu není vidět.
Slušelo by se je doplnit signalizací akustickou.
Odlišnou od signalizace slabé baterie TX.
Napětí na nezatíženém letovém accu po této signalizaci
závisí na době a způsobu letu po jejím začátku.
Pohybuje se od 3.60 V do cca 3.45 V bylo létáno déle.
Pokud signalizace nedbáte zavčas a jste na zemi, heli už nezvednete.

Kromě této konečné accu vybitý je ještě jedna ochrana letového accu.
Já si toho při čtení manuálu nevšimnul. A tak jsem se divil, že za
určitého režimu (prudce nahoru) v cca druhé půli 4 min létání
dáváte nahoru, leč otáčky nerostou a heli mírně klesá (pokud
byla dost vysoko). Teprve když se řádně o knipl opřete
máte šanci heli zvednout. Právě tento manévr je v režimu
velkých výchylek snadnější než při malých. Když se nad tím jeden
zamyslí je to logické a normální. Když nevít o co jde
máte podoný pocit jak za volantem auta s omezovačem otáček.
Tam kde si Felicie přetočení dvojky nechala (krátkodobě bez následků)
líbit šla za plynem a poslušně vyřešila svižný manévr, tak tam
omezovač otáček, třeba na Fabii, nechal motor zvadnout, ani ty
maximální otáčky nepdoržel. No a místo zamýšleného řešení akcelerací
bylo nutno hledat řešení v brzdách a manévru do volného prostoru.

Když jsem si pozorněji pročítal manuál našel jsem v tabulce
Možné problémy a jejich řešení toto:
Problém: Během letu se sníží výkon motoru
Možná příčina: Přijímač použil funkci vypínacího napětí
LVC ( Low Voltage Cutoff)
Řešení: Dobijte*) nebo vyměňte accu v heli
*) Pozn.: Nepoužívejte režimy letu s velkým proudovým odběrem

Pokud nechcete objevovat kolo neškodí se podívat na některé nálezy
google(Scout Cx Tutorial)
Učíme se létat - instruktážní video (Scout CX Flying Tutorial Video)
http://www.youtube.com/watch?v=KCp1UDRp2Yg
Výměna některých dílů (Scout CX a Parts Replacement Tutorial /Blade/)
http://www.youtube.com/watch?v=f0TKAraUfi0
http://www.youtube.com/watch?v=D8gmz8RcqTg
http://www.youtube.com/watch?v=f0TKAraUfi0
Případně další odkazy.

Nevím jak pro ostatní. Kdybych si tyto odkazy prošel v době
kdy jsem helika vybíral nemusel jsem objevovat ameriku,
po zakoupení Scout CX. I když platí i jedno "přísloví":
Fakta nejsou krásná a důležitá.
Nejkrásnější dobrodružství je jejich objevování a nalézání.

Ano Scout CX splnil to co jsem od něj očekával.
V některých směrech šlo jinde získat víc.
Jak moc nebo málo budu vědět po osahání dalšího.

Divoch typu sršeň to zatím určitě nebude.
Možná prakticky shodný "Easycopter V4 COLIBRI"
a možná v sestavě "profipack". Kdo ví?

Všem kdo sem zabloudí a nit dočtou přeji: Dobrý vítr do vrtulí.
(Víc samostanýc a kratších odpovědí příště bude asi lepší.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Bořík
Mazák
Mazák


Registrace: 20.10. 2010
Příspěvky: 1328
Bydliště: Brno-Maloměřice

PříspěvekZaslal: ne říjen 21, 2012 6:13 pm    Předmět: Citovat

Klidně piš dál, to není problém. Majiteli tohoto portálu bychom se ale měli složit na nějakých pár TB navíc.
_________________
Vlaštovka z papíru, lodička z kůry
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ZdeněkMKALKA
Mazák
Mazák


Registrace: 10.5. 2007
Příspěvky: 853
Bydliště: Žatčany

PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2012 8:05 am    Předmět: Re: Jak dál? V4 versus V4.5 Colibri Citovat

guchar napsal:
...Na nekoupeném V4 Colibri (Pro) začínám oceňovat to co mi na Scout CX najednou jakoby "chybí":...

Jasně, proč si hned kupovat to, co je vyzkoušené a co mi druzí doporučili, když si na to mohu za pár dní a "trochu" peněz navíc nakonec přijít sám. Rolling Eyes
_________________
kanál 65
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
jemo
Člen RC Fógli


Registrace: 6.3. 2007
Příspěvky: 1290
Bydliště: Brno - Jehnice

PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2012 2:26 pm    Předmět: Re: Jak dál? V4 versus V4.5 Colibri Citovat

ZdeněkMKALKA napsal:
guchar napsal:
...Na nekoupeném V4 Colibri (Pro) začínám oceňovat to co mi na Scout CX najednou jakoby "chybí":...

Jasně, proč si hned kupovat to, co je vyzkoušené a co mi druzí doporučili, když si na to mohu za pár dní a "trochu" peněz navíc nakonec přijít sám. Rolling Eyes


třeba ani nechtěl:

guchar napsal:
...
Fakta nejsou krásná a důležitá.
Nejkrásnější dobrodružství je jejich objevování a nalézání.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
ZdeněkMKALKA
Mazák
Mazák


Registrace: 10.5. 2007
Příspěvky: 853
Bydliště: Žatčany

PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2012 2:37 pm    Předmět: Re: Jak dál? V4 versus V4.5 Colibri Citovat

jemo napsal:
..třeba ani nechtěl...

Tak to jsem asi špatně pochopil tu úplně první větu/otázku na začátku tohoto vlákna.
_________________
kanál 65
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
guchar
Mazák
Mazák


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 1140

PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2012 8:51 pm    Předmět: Re: Jak dál? V4 versus V4.5 Colibri, ale taky Scout CX Citovat

ZdeněkMKALKA napsal:
jemo napsal:
..třeba ani nechtěl...

Tak to jsem asi špatně pochopil tu úplně první větu/otázku na začátku tohoto vlákna.


Omlouvám se.
A) Když někde začnu, tak stačím udělat pár kotrmelců a skončit zcela
jinde než jsem zamýšlel. Navíc si toho mnohdy nevšimnu vůbec,
nebo pozdě.
B) Jsem schopen své myšlenky sepsat tak komplikovaně,
že i já sám později mám problém přijít na to co bylo to
podstatné co jsem chtěl říct.

Pokusím se s tím do budoucna udělat co bude v mých silách.

Myšlenka:
"Kdybych začal doporučeným V4 Colibri, stejně by mne
něco nutilo vlastníma ruka osahat co umí Scout CX.
Vlastní zkušenosti jsou prostě neocenitelné. Každý jsme trochu jiný a tak žádná obecně platná zkušenost - pravda prostě neexistuje.
Zkrátka: Někdo má rád vdolky druhý zase holky."
Je ta správná.

Často mne provokuje i stav kdy jedna část k něčemu říká ANO
druhá část lidí NE. ANO a NE se přitom navzájem zdánlivě vylučují.
Přesto jsou pravdivá tvrzení obou skupin. Zakopaný pes je v podmínkách
za kterých zkušenost získala jedna a druhá část.
Když se najde někdo s dostatkem zkušeností, je schopen ukázat
na ty podmínky kdy platí ANO a kdy NE. A kdy od každého trochu.

No ale tak tomu není jen u létání s mixery.
Tak nevím zda to neskončí v oftopících (Offtopic) nebo na smetišti.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Blurcak
Pokročilý
Pokročilý


Registrace: 18.1. 2008
Příspěvky: 14
Bydliště: Brno(Žaboresky)/Milotice u Kyjova

PříspěvekZaslal: pá říjen 26, 2012 10:08 pm    Předmět: Citovat

Heh to nekdo testuje nejakeho bota?
_________________
***ICQ - 72339469***
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Maximux
Mazák
Mazák


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvky: 249
Bydliště: Brno, StarýLískovec

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2012 8:59 pm    Předmět: Citovat

Nazdar všici.
Synek (6let) si vymyslel pod haluz (stromeček) vrtulník, viz:
http://www.alza.cz/air-hogs-vrtulnik-sharpshooter-d281028.htm#popis
Tak tedkom nevím, zda jít do toho Easycoptera s rizikem, že jej pošle proti zdi a bude to drahý, nebo jít do této hračky s téměř jistotou, že po tom bude prd a proti zdi to půjde o to dříve?... ale levněji Evil or Very Mad
Malej zvládá lodičku, simulátor má taky ošahanej, ale ten vrťas nevím nevím. Asi Ježíšek letos přinese zklamání a nám ušetří money.

eM.

EDIT:
Koukám, že samostatný vrťas v setu je obdobně drahý jako ta střílecí hračka,... otázka co vydrží déle... Spíše se kloním k tomu Easycopteru, jelikož je to 2,4ka oproti tomu infra. Navíc jezdíme a lítáme v módu 1, což ta hračka je ve 2.. pokud se to tak dá říct.., takže opět vychází lépe ten Easycopter.
eM.
_________________
DX6i, EasyStar, Firebird Phantom, MiniTornado - uskladněno, Bee II , lodivodský člun Pilot a "Bagr" hydroglider, AntjeII (ve výstavbě - jezdím s vanou).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
guchar
Mazák
Mazák


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 1140

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2012 10:33 pm    Předmět: Easycopter V4 Colibri ANO Citovat

Maximux napsal:

Nazdar všici.
Synek (6let) si vymyslel pod haluz (stromeček) vrtulník, viz:
http://www.alza.cz/air-hogs-vrtulnik-sharpshooter-d281028.htm#popis
Tak tedkom nevím, zda jít do toho Easycoptera s rizikem, že jej pošle proti zdi a bude to drahý...


I když proti zdi pošle s vekou pravděpodobností neroztříská. Takže:
Určitě tuhle radost synkovi i sobě dopřej.
Ten můj, i když Scout CX,
jsem dodnes neroztřískal a cestou vlka samotáře, za něco přes 1 litr,
jsem se mohl doma v pokoji vznášet mixérem ve vzdušném prostoru.
Něco jsem se už naučil, dost mi toho ještě chybí. Pokecat můžeme zde
nebo na SZ. Slíbené pokračování Létám (-e) Scout CX zatím nestíhám.

Nevím zda jsi stoupenec RC Market nebo jiné prodejny. Určitě myslíš tohle
EASYCOPTER V4 COLIBRI
http://www.rcmarket.cz/zbozi/pro-zacatecniky/vrtulniky/easycopter-v4-colibri.html
Jinak pěkný odkaz včetně dílů má RC Park
http://www.rcpark.cz/ne/34013-easycopter-v4-colibri-promo-cena-2012-255.html
Profipack (Ten mi Zdeněk Mkalka dodnes neodpusti, že jsem na něj nedal)
Ten cenový rozdíl si zvaž podle svých priorit.
http://www.rcpark.cz/ne/34039-easycopter-v4-colibri-profipack-255.html

I když mne to moc a moc láká Colibri jsem zatím nepořídil, (třeba jednou)
abych jej porovnal s tím koupeným Scout CX. Po tom všem co jsem si
pročetl, bych řekl že jsou si podobni jako vejce vejci. Trochu těžší
accu s 2x větší kapacitou 150 proti 70 mAh. Tak bych čekal, že budou
i stejně hodní. Ten můj šel při prvních sedni startech kolmo nahoru.
A tam šel zastavit. Žádná rotace žádné dopředu dozadu. Bylo to taky
tím, že jsem se dostal svižně nad nestabilní oblast (udává se vel.rotoru)
nízkého letu, nemaje o ní nejmenší potuchy. Tím jsem zpychl a přišla
rána. Vypadly jen podvozkové lyžiny, možná byly málo zasunuté.
Samou nedočkavostí jsem odfláknul kontrolu při předletové přípravě.

Pak jsem malinko naklepal náběžnou hranu dolního rotorového listu.
Pro jistotu vyměnil horní i dolní pár. Se dvěma accu a protikusem
accu konektoru, ve volných chvílích, lítám dodnes. Parádní relax.
Nabíjím cca 1.5 C 0.1 A na Shark 20. Občas taky z TX. Tam to
je za dobu odpovídající 0.2 A na Sharku cca 20 až 25 min.
Zkoušel kdy se ozve akustická signalizace slabé baterky TX.
Je to 4.35 V, tedy těsně pod 1.10 V na článek. Což je hranice vybitého
Ni-MH (-Cd), pro malé odběry. Používám 4 ks eneloope 2000 mAh.

Takže ještě jednou: Easycopter V4 Colibri koupit ? ANO!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
guchar
Mazák
Mazák


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 1140

PříspěvekZaslal: út listopad 06, 2012 8:07 am    Předmět: kolibřík verzus střílečka Po druhé. Citovat

Na tvém místě, tak jak jsem již pravil, koupím pod haluz hodnotný dárek.
No ale být na místě tvého synka tak tu největší radost po haluzí
mi určitě udělá Air Hogs - vrtulník Sharpshooter.
Tedy ten strašný krám co jsem si vybral i kdyby se měl první den
po svátcích jít reklamovat.

No a teď ogare mudruj, jak říkávali náš stařeček.

P. S.
Je s podivem, že si vybral střelbu na pevné cíle, a ne soubojový
pár pro střílečku s kámošem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Maximux
Mazák
Mazák


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvky: 249
Bydliště: Brno, StarýLískovec

PříspěvekZaslal: út listopad 06, 2012 2:04 pm    Předmět: Citovat

jo, nebo ten vrťas s jeřábem Rolling Eyes
eM.
_________________
DX6i, EasyStar, Firebird Phantom, MiniTornado - uskladněno, Bee II , lodivodský člun Pilot a "Bagr" hydroglider, AntjeII (ve výstavbě - jezdím s vanou).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
ZdeněkMKALKA
Mazák
Mazák


Registrace: 10.5. 2007
Příspěvky: 853
Bydliště: Žatčany

PříspěvekZaslal: út listopad 06, 2012 3:56 pm    Předmět: Citovat

6 roků se mě zdá být málo. Samozřejmě jsou výjimky (např. Ráďa Rája), ale jako hlavní dárek pod stromeček bych si to netroufnul tak malému dítku dát. Bude to moci rozchodit vždy asi jen s pomocí taťky, tahem se s tím hrát taky nedá a hlavně stačí jedno neopatrné „brnknutí do plynu“ a za 2 vteřiny je pro hocha „po Vánocích“. Sad
_________________
kanál 65
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Maximux
Mazák
Mazák


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvky: 249
Bydliště: Brno, StarýLískovec

PříspěvekZaslal: út listopad 06, 2012 4:50 pm    Předmět: Citovat

Zhruba se ztotožňuji s tímto názorem. Spíše to tak sonduji, kdyby se stala věc neudržitelnou a byl jsem okolím (babičci/dědečci Laughing ) už do něčeho natlačen. S plynem to on celkem umí, páč tu loďku co má musí dávat plyn s citem, jináč mu to skočí vpřed jak zjančená koza. (nevýhoda nic-neumějících RXTX).
Problém je také v tom. že se například tchán vždy vytasí s nějakou "skvělou" věcí na ovládání, typicky autíčka od 15cm-HUMMER cca 70cm, po kterém je prd, lítaj z toho plasty na všechny strany a mám to víc na stole na opravu jak na ježdění. Je fakt, že s tím vrtulníčkem by asi byl problém vyřešen... tam by to asi byla konečná Evil or Very Mad
eM.
_________________
DX6i, EasyStar, Firebird Phantom, MiniTornado - uskladněno, Bee II , lodivodský člun Pilot a "Bagr" hydroglider, AntjeII (ve výstavbě - jezdím s vanou).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Rondra77
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý


Registrace: 8.12. 2012
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: so prosinec 08, 2012 6:26 pm    Předmět: Citovat

Zdravím všechny letce.Koupil jsem Mikrovrtulník Blade Scout Micro Elektro RTF a hned na začátku byl problém s trimováním,v návodu měli asi překlep a opačný postup,naštestí jsem našel tuto diskusi a přečetl jasem si (Manuál mlčí
o počtu kroků. Je jich od středu 20 na každou stranu.)a poradil kamarád zkušený modelář jaké tlačítko máčknout, to mi pomohlo ho usadit.Teď už poslouchá na slovo.Další pech jsem měl s druhou baterií (DUREMAX Power LiPol 3.7V 85mAh 20C),po 10s letu byla bez napětí a nabijela se i něco přes 1h.Naštestí šla vyreklamovat a místo ní jsem si koupil originál EFLB0701S .
Chtěl bych se vás zepta jestli se dá použít k nabijení této bateri už zde zmiňovaná nabíječka http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=39718
bez nějakých úprav koncovky apd.
Jestli jí někdo vlastníte,prosím o info jak funguje hlídání nabití aku,aby nebilo nutné u ní sedět a měřit čas atd.
Děkuji předem za rady,jsem úplný nováček.
ahoj Ondra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra RC Fógli -> Vrtulníky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Copyright © 2006-2022 MK RC Fógli Brno z.s.


Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.10 sekund