| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Už jste se SL zkoušeli akrobacii? |
| Ano, s úspěchem |
|
55% |
[ 5 ] |
| Ano, ale dopadlo to špatně |
|
11% |
[ 1 ] |
| Ne, ale chystám se |
|
11% |
[ 1 ] |
| Ne, nejsem blázen |
|
22% |
[ 2 ] |
|
| Celkem hlasů : 9 |
|
| Autor |
Zpráva |
Víťa Člen RC Fógli

Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 1657 Bydliště: Brno
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Jarda Mazák

Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 2063 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne prosinec 03, 2006 8:29 pm Předmět: |
|
|
Taky jsem na to koukal. Pokud je to pravda a nemám důvod o tom pochybovat tak smekám širák  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Eragon Mazák


Registrace: 18.6. 2007 Příspěvky: 58 Bydliště: Bílý Kámen
|
Zaslal: út červenec 03, 2007 8:44 pm Předmět: |
|
|
Takže, se SL zvládám: loping(dělat ho 15m nad zemí je docela adrenalinek), půl obrácený loping(víc to nejde), chvilkový let na zádech(směrovkou se to nedá uřídit) a vývrtku. Dnes sem objevil velmi zajímavou věc, která se s lady dá dělat. Je na ní ale potřeba opravdu mega směrovka. Stačí letět pod plným plynem rovně nebo velmi mírně dolů a kvedlat směrovkou ze strany na stranu. Když se to dělá přiměřeně rychle a s přiměřeně velkou výchylkou, lady se začne kývat ze strany na stranu a házet ocasem. Když se to dělá pořádně, tak je to docela pěkné.  _________________ Sky lady (mig 480 race) - už není
Easy fly (Dualsky XM3530) - létá
Bastl - hydroplán (mig 280) - už není
Extra 330 (BM 3130) - létá
Korál (mig 280) - plave |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
_George_ Mírně pokročilý


Registrace: 23.7. 2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: po červenec 23, 2007 8:01 pm Předmět: |
|
|
Eragon robil si pred akrobaciou nejaké úpravy na krídle? Nezdá sa mi že by to krídlo chcelo vydržat nejaký tvrdší looping  _________________ Sky Lady |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Eragon Mazák


Registrace: 18.6. 2007 Příspěvky: 58 Bydliště: Bílý Kámen
|
Zaslal: po červenec 23, 2007 10:27 pm Předmět: |
|
|
| _George_ napsal: | Eragon robil si pred akrobaciou nejaké úpravy na krídle? Nezdá sa mi že by to krídlo chcelo vydržat nejaký tvrdší looping  | Žádný úpravy sem nedělal a křídlo zatím drží. _________________ Sky lady (mig 480 race) - už není
Easy fly (Dualsky XM3530) - létá
Bastl - hydroplán (mig 280) - už není
Extra 330 (BM 3130) - létá
Korál (mig 280) - plave |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Shortsword Mazák


Registrace: 5.8. 2007 Příspěvky: 280 Bydliště: Liberecký kraj
|
Zaslal: út srpen 28, 2007 10:29 pm Předmět: |
|
|
| Eragon napsal: | Takže, se SL zvládám: loping(dělat ho 15m nad zemí je docela adrenalinek), půl obrácený loping(víc to nejde), chvilkový let na zádech(směrovkou se to nedá uřídit) a vývrtku. Dnes sem objevil velmi zajímavou věc, která se s lady dá dělat. Je na ní ale potřeba opravdu mega směrovka. Stačí letět pod plným plynem rovně nebo velmi mírně dolů a kvedlat směrovkou ze strany na stranu. Když se to dělá přiměřeně rychle a s přiměřeně velkou výchylkou, lady se začne kývat ze strany na stranu a házet ocasem. Když se to dělá pořádně, tak je to docela pěkné.  |
V terminologii akrobacie si ještě pletu pojmy ale musím souhlasit. Létal jsem s vynechávajícím motorem a co se s tím dá dělat za kousky je až neuvěřitelné.Let na zádech jsem zkoušel a úspěšně provedl (s bellancou mi to nešlo). Různé obraty také nejsou problém (má velice citlivou výškovku a skvěle a rychle na ni reaguje),Vývrtku jsem nezkoušel a ani nemohl,protože nemám křidélka (nebo to jde bez nich?). Dokonce se mi povedla taková věc: cca 6metrů nad zemíj sem létal s motorem na plný výkon pořád dokola s přitaženou výškovkou ve svislém kruhu o docela malém průměru a nevěděl jsem jak se z toho dostat. Byl to strašnej fofr.A skončilo to tak,že sem naštěstí vystihl okamžik a potlačil vyškovku naplno ve správný čas a Sl Vylétla nahoru a ne dolu. Toho strachu co jsem měl abych ji neposlal naplno do země. Tak nízko nikdy víc. _________________ http://www.youtube.com/user/TOMMYSQUIRELL
-T-REX 450
-Bellanca 480 EP (létá)
-Twin Star II
-Pico Z
-Air Ace LEO 451C
-Tamiya TXT (upraveno na Crawler)
2x Tamiya TT-01, 1x TL-01 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Roger Člen RC Fógli

Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 379 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út srpen 28, 2007 10:57 pm Předmět: |
|
|
| Mne se dneska se SL necekane podarilo letat na vrcholu velice mirneho kopce bez motoru a vubec jsem neztracel vysku. Na dvacet minut letu jsem motor potreboval jen 2 minuty. Hodne fucelo a asi se to o ten kopec pekne zvedalo, fakt super. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Mak Člen RC Fógli

Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 3356 Bydliště: Žarošice
|
Zaslal: út srpen 28, 2007 11:11 pm Předmět: |
|
|
| Roger napsal: | | Mne se dneska se SL necekane podarilo letat na vrcholu velice mirneho kopce bez motoru a vubec jsem neztracel vysku. Na dvacet minut letu jsem motor potreboval jen 2 minuty. Hodne fucelo a asi se to o ten kopec pekne zvedalo, fakt super. |
kdepak sji letal ? kopce ktere nosí mne zajímají ?  _________________ ... letadla a lodičky ... |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
cloggymeat Mazák


Registrace: 13.1. 2007 Příspěvky: 304 Bydliště: byvale betelne brnenske borec...
|
Zaslal: út srpen 28, 2007 11:14 pm Předmět: |
|
|
K vyvrtce se pouziva jen vyskovka a smerovka. I u tech nejbrutalnejsich akrobatu . Do vyvrtky se ero dostava z rovneho letu, kdy stahneme motor a lehce pritahneme, aby ero zpomalilo, pri nizke rychlosti, model "pretahneme" (vyskovka na max pritazeni) a model ztrati uplne rychlost -v tom vychylime smerovku a ero prepadne do vyvrtky, smerovkou urcime smer "vrtani", dale drzime max natazenou vyskovku a smerovku na jednu stranu. Z vyvrtky se dostaneme podle typu modelu, nektere era po vraceni kormidel do neutralni polohyprestanou vrtat sami, jinym se musi pomoct a to vychylenim smerovky (tuknutim) na opacnou stranu..... (se skylady jsem kdysi lital a jde to ) |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Shortsword Mazák


Registrace: 5.8. 2007 Příspěvky: 280 Bydliště: Liberecký kraj
|
Zaslal: út srpen 28, 2007 11:22 pm Předmět: |
|
|
| cloggymeat napsal: | K vyvrtce se pouziva jen vyskovka a smerovka. I u tech nejbrutalnejsich akrobatu . Do vyvrtky se ero dostava z rovneho letu, kdy stahneme motor a lehce pritahneme, aby ero zpomalilo, pri nizke rychlosti, model "pretahneme" (vyskovka na max pritazeni) a model ztrati uplne rychlost -v tom vychylime smerovku a ero prepadne do vyvrtky, smerovkou urcime smer "vrtani", dale drzime max natazenou vyskovku a smerovku na jednu stranu. Z vyvrtky se dostaneme podle typu modelu, nektere era po vraceni kormidel do neutralni polohyprestanou vrtat sami, jinym se musi pomoct a to vychylenim smerovky (tuknutim) na opacnou stranu..... (se skylady jsem kdysi lital a jde to ) |
Díky za poučení. A zase jsem o něco chytřejší. Takže při ztrrátě rychlosti a vychýlení směrovky se otočí přes křídlo? Podle tohoto by to nemělo být těžké.Ale zdání může klamat. Až půjdu létat, tak to každopádně vyzkouším.  _________________ http://www.youtube.com/user/TOMMYSQUIRELL
-T-REX 450
-Bellanca 480 EP (létá)
-Twin Star II
-Pico Z
-Air Ace LEO 451C
-Tamiya TXT (upraveno na Crawler)
2x Tamiya TT-01, 1x TL-01 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
cloggymeat Mazák


Registrace: 13.1. 2007 Příspěvky: 304 Bydliště: byvale betelne brnenske borec...
|
Zaslal: st srpen 29, 2007 12:00 am Předmět: |
|
|
| Proste porad drzet vyskovku na maximalnim pritazeni a nepouset pri vytraceni rychlosti smerovku taky na max a ero zacne vrtat (pri vrtani neustale drzet maximalni vychylky jak na VOP tak na SOP) |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Shortsword Mazák


Registrace: 5.8. 2007 Příspěvky: 280 Bydliště: Liberecký kraj
|
Zaslal: st srpen 29, 2007 12:38 am Předmět: |
|
|
| cloggymeat napsal: | | Proste porad drzet vyskovku na maximalnim pritazeni a nepouset pri vytraceni rychlosti smerovku taky na max a ero zacne vrtat (pri vrtani neustale drzet maximalni vychylky jak na VOP tak na SOP) |
Chápu. Díky _________________ http://www.youtube.com/user/TOMMYSQUIRELL
-T-REX 450
-Bellanca 480 EP (létá)
-Twin Star II
-Pico Z
-Air Ace LEO 451C
-Tamiya TXT (upraveno na Crawler)
2x Tamiya TT-01, 1x TL-01 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Roger Člen RC Fógli

Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 379 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st srpen 29, 2007 7:53 am Předmět: |
|
|
| Mak napsal: |
kdepak sji letal ? kopce ktere nosí mne zajímají ?  |
No budes se asi divit, ale bylo to Brnensko. Takze to ani zadny kopec neni. Protoze tam nikdo nebyl, chodil jsem radeji dal od auta a stal jsem uplne uprostred drahy. Foukalo smerem od silnice a ja letadlo drzel primo na horizontu (kdybys na nej vysel, tak dole uvidis silnici). Rekl bych, ze to byla asi dost vyjimecna situace diky silnemu vetru a spravnemu smeru. Asi se to o ten mirny svah zvedalo a nad horizontem to neslo. SL tam takrka nehnute visela. Jeste jsem to nikdy nezazil. Bavil jsem se tim, ze jsem se snazil aby vypadala jako drak, nehybala se z mista. Chvilema se mi to darilo ale jinak jsem lehce krizoval doprava doleva a vyrovnaval aby se mi nevzpinala, nebo nehoupala. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Jarda Mazák

Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 2063 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st srpen 29, 2007 8:05 am Předmět: |
|
|
| Roger napsal: | | No budes se asi divit, ale bylo to Brnensko. |  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Mak Člen RC Fógli

Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 3356 Bydliště: Žarošice
|
Zaslal: st srpen 29, 2007 11:46 am Předmět: |
|
|
jojo na brnensku to na tehrane opčas nosí když dobře fouká tam semsi sai velmi dobre zaletal vdoicky na termiku nebo i male svahovani  _________________ ... letadla a lodičky ... |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|