Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
Už aby - podle windguru to vypadá dost bledě, až do neděle
kurna to jo
kde si zaletával doufam tak v 9 ve slatine jel sem kolem a přemejšlelk jetli neodbočim najednu baterku
no mma v aute mustanga ale nato že nema foukat tak pekne funi našteti u mustanga jeto jedno ten leti bez problemu kdykoliv
odpo skaknu na dve baterky _________________ ... letadla a lodičky ...
Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 1657 Bydliště: Brno
Zaslal: st březen 21, 2007 7:02 pm Předmět:
Dnes proběhl druhý zálet, tentokrát bez podvozku (bude nový a lehčí). Ještě je co ladit, např. výchylky a těžiště, ale jinak spokojenost. S tím souměrným profilem křídla překvapivě dobře plachtí, což jsem vyzkoušel při posledním přistání bez motoru.
Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 1657 Bydliště: Brno
Zaslal: čt březen 22, 2007 8:47 am Předmět:
Ráno jsem opět úspěšně vylítal baterku, mám nějaké další postřehy, např. že toto letadlo nemá rádo pouze půl plynu, protože pak při zatáčení padá po křídle. Jinak v pohodě přemety, výkruty, let na zádech, víc jsem zatím nezkoušel. S 2čl. 1320mAh vydrží 13 min. motorovýho času, téměř stále na plný plyn, to ujde. Akorát jsem asi zmlsanej z těch 3-článků, protože se mi to s 2čl. zdá pomalý, ale 3čl. tam bohužel nenarvu a bylo by to stejně moc těžký. Poradíte, jakou vrtulí zvednout výkon, místo současné 9x4,7? I když ta je myslím zrovna pro ten motor doporučená. Mám totiž obavy, že s podvozkem to bude pěknej slimák.
Ráno jsem opět úspěšně vylítal baterku, mám nějaké další postřehy, např. že toto letadlo nemá rádo pouze půl plynu, protože pak při zatáčení padá po křídle. Jinak v pohodě přemety, výkruty, let na zádech, víc jsem zatím nezkoušel. S 2čl. 1320mAh vydrží 13 min. motorovýho času, téměř stále na plný plyn, to ujde. Akorát jsem asi zmlsanej z těch 3-článků, protože se mi to s 2čl. zdá pomalý, ale 3čl. tam bohužel nenarvu a bylo by to stejně moc těžký. Poradíte, jakou vrtulí zvednout výkon, místo současné 9x4,7? I když ta je myslím zrovna pro ten motor doporučená. Mám totiž obavy, že s podvozkem to bude pěknej slimák.
Bud přihod na 10/47 a nebo dej 9/6
škoda že si nepisl mam par takových v kufru da seto nekde naletisku spolkečne vyzkoušet mam sebou mustanga a chci si jit zaletat odpoledne _________________ ... letadla a lodičky ...
to asi jo ale nadruhou stranu to vystřeli a letadlo to necha zasebou
To už jsem někde slyšel a nestalo se tak
ja vim delam si prdel no je fakt že na akrobata potřebuješ at cheš nebo ne mit neco navic jinak to je kničemu to mužeš poletovat kolem s Arcusem snim to bude rozhodne elegantnejší _________________ ... letadla a lodičky ...
Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 379 Bydliště: Brno
Zaslal: čt březen 22, 2007 1:03 pm Předmět:
Víťa napsal:
Víťa napsal:
protože se mi to s 2čl. zdá pomalý
Není se čemu divit, teď to čtu:
Statický tah pohonné jednotky při napájení 2x Li-pol a proudu 7 A je přibližně 330 g, při napájení 3 x Li-pol a proudu 11 A je statický tah 550 g.
Já jsem zhruba na na 370g i s 80g baterkou (3čl. má 120g). Budu tam muset nějak narvat 3-článek, to bude konstrukční oříšek
Chtel jsem si ten motor, co mas ty, koupit do SkyLady a prave jak jsem to studoval, tak si radeji vezmu BM2408-21, je to prakticky to stejny, ale je delany na dvouclanek, nebo 6-8cl. NiMh a na dvouclanek by mel mit tah 450g. A ja mam prave dvouclanek a 2x NiMh 7cl. A casem do toho koupim dvouclanek s co nejvetsi kapacitou.
Co myslis, je to rozumny napad?
Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 379 Bydliště: Brno
Zaslal: čt březen 22, 2007 7:45 pm Předmět:
Víťa napsal:
Roger napsal:
na dvouclanek by mel mit tah 450g
Nevím, jestli tah 450g není málo, SkyLady váží přes 600g. I když je mi jasný, že s ní nechceš viset na vrtuli.
No to prave nechci aby kolmo stoupala, ale chci aby stoupala lip, ted s tou plechovkou lita takrka rovne. A do novych baterek se mi zatim nechce jit. Zda se mi ze to bude lepsi nez provozovat ten tvuj motor na dvouclanek, asi ho tedy zkusim.
Registrace: 29.11. 2006 Příspěvky: 1657 Bydliště: Brno
Zaslal: ne duben 01, 2007 8:18 pm Předmět:
Víťa napsal:
Víťa napsal:
protože se mi to s 2čl. zdá pomalý
Není se čemu divit, teď to čtu:
Statický tah pohonné jednotky při napájení 2x Li-pol a proudu 7 A je přibližně 330 g, při napájení 3 x Li-pol a proudu 11 A je statický tah 550 g.
Já jsem zhruba na na 370g i s 80g baterkou (3čl. má 120g). Budu tam muset nějak narvat 3-článek, to bude konstrukční oříšek
Tříčlánek tam narvat opravdu nešlo, takže jsem to vyřešil novým motorem BL 24-08-21 (s vrtulí 9x5 a 2článkem statický tah 510g) a byla to vskutku dobrá koupě - po dnešním zalítání jsem spokojen, nastavil jsem menší výchylky a jednalo se už konečně o řízený let. Novinkou je také ostruhové kolečko, dnes jsem pod Pilotovým odborným dohledem učinil pár kostrbatých vzletů ze země a následných přistání - doufám, že je brzy vypiluji k dokonalosti
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 3 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.