Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
To, že má být odrušení co nejblíž zdroji rušení, je naprosto správně. Jenže plno autíčkářů zastává názor, že když tam nemusí být nic u jiných regulátorů, tak u DSYSů také ne. Takže to tam nakonec výrobce dal, i když to není ideální.
Ale co je největší bomba, tak to, že i když regulátor přepóluješ, tak se nic nestane. V kombinaci s nezničitelným a silnějším BECem je to zase kus posunu k lepšímu. _________________ Vlaštovka z papíru, lodička z kůry
Zaslal: po listopad 30, 2015 11:15 am Předmět: ESC přepólování
Ochranu proti přepólování jde udělat různě. Oproti nabíječce což (ty dnešní)
vesměs jsou spínané zdroje proudu, má obousměrný regulátor odlišné jen to,
že výstup není jednoduchý spínaný prvek, ale prvky v můstkovém zapojení
(bridge). Slušná nabíječka chybnou polaritu accu pozná.
Proto dnes pořadí připojování bývá 1.Nabíječka, 2.Accu. (V minulosti obráceně)
Pokud úbytek (napětí a tepelné ztráty) na vřazené ochraně jsou přijatelné
je ochranou např. Gratz ze čtyř patřičně dimenzovaných Schottkyho diod.
Dnes už existují DC motory kde odrušení není tišťák na přívodech,
ale odrušovací prvky jsou v motoru vestavěné. Zdrojem rušení (mimo motor) je
i samotný (spínaný)regulátor. Při konstrukci nutno dbát nejen na ochranu před
poškozením, ale je zapotřebí zabudovat potřebné odrušovací prvky.
Platí to i pro brushless (AC) regulátory. Viz zmínka o jejich bezproblémovém
použití v soupravách 2.4 GHz a možných problémech na 27, 35 nebo 40 MHz.
Registrace: 20.10. 2016 Příspěvky: 8 Bydliště: Šalingrad - Brno
Zaslal: čt říjen 20, 2016 10:31 pm Předmět:
Jinak dobré motorky i do modelů lokomotiv zahradní železnice. Mám pocit, že jsou i lepší než Bühlery které používá LGB. _________________ RC-Zahradní železnice
Jj, taky jsem zvědavý. Jinak to totiž vypadá jako pouhá reklama na ty stránky bez souvislosti s tématem _________________ Durafly Tundra, Ion-NEO, ION, Katana S30e, DogFighter, SuperZoom 3, samokřídlo BeeEvolution
springery Bílej a Červenej, plachetnice Discovery, motor.jachta Marlin600
Registrace: 20.10. 2016 Příspěvky: 8 Bydliště: Šalingrad - Brno
Zaslal: st říjen 26, 2016 9:53 am Předmět: Technická data Igarashi
Ó to se omlouvám - technická data a rozměry u majitele v tištěné podobě - na Email: Megamotor.
Moje maličkost konkrétně používá (elektrické loko) SP3650-066C5P pro 6-24V Proud na prázdno 0,25A , při zátěži: 1,2A, výkon: 9W, Moment Mk: 110 mNm, otáčky: 5000 ot/min. U menších vozidel pak stačí malý 2738-125C-5P Napnelismus: 6-24V, proud naprázdno: 0,08A, při zátěži: 0,35A, výkon: 2,5W, Moment Mk: 27 mNm, otáčky: 5000 ot/min. Pokud byste někdo chtěl celou tabulku, tak Vám ji zašlu jako přílohu SZ nebo E-mailem, protože to bude velký soubor.
Je to psina - na těch amerických stránkách IGARASHI mají nějaké jiné údaje a hlavně jiné motory než nabízí Dan Matyáš z Megamotoru pod značkou IGARASHI. Asi to dlouho neaktualizovali.
No pokud byste chtěl někdo tu tabulku o těch motorech IGARASHI co nabízí Dan - tak Vám ji pošlu SZ nebo E-mailem .
Jinak motory už slouží nějakých 12-15let. _________________ RC-Zahradní železnice
Pro lodičky to jsou docela slabé motory ... Obyčejná a levná 400 má příkon kolem 30W, výkon tak 15W ( a to je na malé lodě ) a váží míň jak polovinu, než ten 3650. _________________ Vlaštovka z papíru, lodička z kůry
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.